ZARABIAJ 5.000 zł Bez Wychodzenia Z Domu!

niedziela, 11 maja 2014

► ZAWSZE… Najgorzej Jest Za Pierwszym Razem

Witaj,
Wczoraj wieczorem, po całym dniu pracy miałem okazję
czytać swoim pociechom (Miłosz 8 lat, Ksawery 5 lat)
ciekawą historyjkę z inspirującym morałem w tle.
Trochę niezręcznie jest odpowiadać o tym, ale jedziemy…
Patrząc jak babcia pisze list, wnuczek zaciekawiony zapytał ją:
„Piszesz o tym, co ci się przydarzyło? A może piszesz o mnie?”
Babcia przerwała pisanie, uśmiechnęła się i odpowiedziała.
„To prawda, piszę o tobie, ale ważniejsze od tego, co piszę,
jest ołówek, którym piszę. Chcę Ci go dać, gdy dorośniesz.”
Chłopiec spojrzał, ale nie zauważył w nim nic szczególnego.
„Przecież on niczym nie różni się od innych, które widziałem!”
„Wszystko zależy od tego, jak na niego spojrzysz. Wiąże się
z nim pięć cech i jeśli będziesz je odpowiednio pielęgnował,
zawsze osiągniesz sukces w jakiejkolwiek dziedzinie…

PO PIERWSZE
Pierwsza cecha: możesz dokonać wielkich rzeczy, ale nigdy
nie zapominaj, że istnieje dłoń, która kieruje twoimi krokami.

PO DRUGIE
Druga cecha: czasem muszę przerwać pisanie i użyć temperówki.
Ołówek trochę z tego powodu cierpi, ale potem będzie miał
ostrzejszą końcówkę. Dlatego naucz się znosić cierpienie,
bo dzięki niemu wyrośniesz na prawdziwego człowieka sukcesu.

PO TRZECIE
Trzecia cecha: używając ołówka, zawsze możemy poprawić
błąd za pomocą gumki. Zapamiętaj, że poprawianie nie jest
niczym złym, a wręcz przeciwnie, jest bardzo ważne,
bo gwarantuje postępowanie, dzięki któremu osiągniesz cel.

PO CZWARTE
Czwarta cecha: w ołówku nieważna jest drewniana oprawka,
ale grafit, który jest w środku - działaj intuicyjnie i z wyczuciem.

PO PIĄTE
Piąta cecha: ołówek zawsze pozostawia określony ślad.
Pamiętaj, że wszystko, co zrobisz w życiu zostawi jakiś ślad.



Dzieciaki poszły spać, a ja usiadłem przed monitorem
mojego laptopa, by sprawdzić pocztę. Czytam: „(...) Wyjaśnij
mi konkretnie jak mam zarabiać 5.000 zł miesięcznie (…)”.
Jak zawsze z nutką fascynacji zacząłem klikać w klawiaturę…

I wtedy przyszła mi na myśl historyjka z ołówkiem w tle!
- KROK 1 Podejmij decyzję i zarejestruj się…
- KROK 2 Realizuj plan i rób to konsekwentnie…
- KROK 3 Poprawiaj i ulepszaj to co robisz…
- KROK 4 Obserwuj konkurencję i testuj nowe pomysły…
- KROK 5 Działaj! 5.000 zł miesięcznie, to wynik działania…

Oto propozycja, jeżeli planujesz osiągnąć poziom 5.000 zł.
Kliknij W Poniższy Link I Skorzystaj Z Wyjątkowej Okazji

5.000 zł miesięcznie

Dzięki za uwagę i pamiętaj, by brać przykład również z „niby
dziecinnie” prostych opowieści - czasami są bardzo pouczające.
Do usłyszenia, Krzysztof

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz